Zomervakantie Italië - Reisverslagen van Hans en Dominique Koffeman - WaarBenJij.nu Zomervakantie Italië - Reisverslagen van Hans en Dominique Koffeman - WaarBenJij.nu

Zomervakantie Italië

Onze eerste lange vakantie samen was naar Italië. Dit was eigenlijk een gewone kampeervakantie. We stonden op een gemeentecamping in Lazise, aan het Gardameer. Toeristisch, maar erg gezellig.
De reis er naar toe was een feest. We gingen met de auto, een overvolle auto. 12 uur rijden in totaal, steeds wisselen van plek maar toch even een powernap moeten doen.
Eenmaal aangekomen hebben we genoten van het weer, de sociale mensen en het overheerlijke Italiaanse ijs!
We hebben verschillende steden tripjes gedaan: Milaan, Verona en natuurlijk Venetië!
In Milaan hebben we de Dom natuurlijk gespot, de mensen met armbandjes van ons af moeten slaan en alle dure merktassen e.d. kunnen aanraken.
In Verona hebben we gekust op het balkon van Julliet en onze billen verbrand aan de hete stenen van het Colloseum.
Naar Venetië in een overvolle, bloedhete trein. Hans heeft mij ten huwelijk gevraagd op de Ponte dei Sospiri. Hoe romantisch <3
Een aantal keren uit eten geweest in verschillende restaurantjes. Want in Italië weten ze wat lekker eten is! Helaas viel de laatste maaltijd niet goed en werd ik ziek. Hans heeft uren rond gereden in de auto met me zodat ik de airco op me had. Het was buiten niet uit te houden met die hitte.
Twee dagen later gingen we onderweg naar huis. Hans was inmiddels ook ziek geworden, dus toen gingen we twijfelen of het wel aan de maaltijd had gelegen. Maar in ieder geval; ik moest rijden naar huis want Hans was te ziek om zijn ogen open te houden. Ik stond nog te trillen op mijn benen maar het was nou eenmaal niet anders. We zijn uiteindelijk thuis gekomen, maar vraag me niet hoe!
Ondanks het ziek zijn was het een super vakantie.

Recente Reisverslagen:

Hans en Dominique

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1813

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Juni 2017

Emigreren

10 December 2014 - 18 Januari 2015

Droomreis!

29 December 2013 - 03 Januari 2014

Stedentrip Londen

15 September 2013 - 27 September 2013

Zomervakantie 2013

30 Juni 2013 - 07 Juli 2013

Week Oostenrijk

10 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Zomervakantie Italië

30 December 2011 - 01 Januari 2012

Stedentrip Parijs

Landen bezocht: